Opole, ul. Oleska 121 B lok. 10

Oferta

Tajemniczy Klient (Mystery Shopper) – to jak dotychczas najlepszy sposób zbadania jakości obsługi klienta.

Tajemniczy klient

PHU GiG

Specjalizujemy się w kontrolowaniu jakości obsługi metodą tzw. Tajemniczego Klienta

Tajemniczy Klient, znany również jako „Mystery Shopper”, to osoba zatrudniona przez firmę do anonimowego oceniania jakości usług i doświadczeń zakupowych. Jego głównym celem jest dokładne obserwowanie interakcji z personelem oraz jakości obsługi klienta, aby dostarczyć rzetelne opinie na temat funkcjonowania przedsiębiorstwa.

Jako narzędzie badawcze, tajemniczy klient pomaga firmom zidentyfikować obszary wymagające poprawy, monitorować standardy jakości oraz dostosowywać strategie biznesowe. Dzięki ich ocenom, przedsiębiorstwa mogą doskonalić swoje usługi, zwiększać lojalność klientów oraz utrzymywać konkurencyjność na rynku.

.

Prowadzimy również audyty z nagraniem dźwiękowym.