Opole, ul. Oleska 121 B lok. 10

Nasze doświadczenia

Od 2001 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu badań tajemniczego klienta.

Doświadczenie budowane latami

Od 2001 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu badań mystery shopper. Nasz Tajemniczy Klient odwiedził i odwiedza sklepy ponad 100 liczących się na rynku przedsiębiorstw i sieci handlowych. Działamy w niemal każdej branży. Wysoka jakość naszych usług potwierdzona została pozytywnymi rekomendacjami (dostępnymi w zakładce „Referencje”) wielu liczących się na rynku firm.

Przed każdym podjętym projektem dokładnie badamy motywy i cel badania, analizujemy standardy obsługi i sposób szkolenia pracowników, aby każdy projekt był indywidualnie dopasowany do potrzeb zleceniodawcy.

W czasie realizacji projektu analizujemy zmiany zachodzące w poziomie realizacji standardów obsługi klienta. W wyniku tego modyfikujemy zakres, szczegółowość i częstotliwość badań.

Nie ograniczamy się do przekazywania Państwu tylko liczb i wyników. Skupiamy się na szczegółowych rekomendacjach, obszernych raportach oraz multimedialnych prezentacjach wyników. Taka forma współpracy pozwala Państwu na przygotowanie efektywnej strategii działania.

Dzięki prezentacji wyników on-line na portalu internetowym dysponujecie Państwo w dowolnym czasie pełną informacją o wynikach badań.

image
image
23 lata działalności
Ponad 360
zadowolonych Klientów
Ponad 42 tyś.
audytorów
Najwyższa jakość
realizacji audytów

Masz pytania?

Jeżeli masz pytania odnośnie naszej oferty lub chciałbyś uzyskać wycenę, prosimy o kontakt

We help your site grow

Zaufali nam

Leroy Merlin
Castorama
Psb