Początek naszej działalności sięga 1998 roku. Z biegiem czasu, adaptując się do nowych realiów rynkowych, wyspecjalizowaliśmy się w kontrolowaniu jakości obsługi metodą tzw. Tajemniczego Klienta, począwszy od małych i średnich, aż po duże - ogólnopolskie sieci handlowe, stając się jedną z wiodących firm na rynku. Nasz stały rozwój pozwolił nam na rozszerzenie usług o badania satysfakcji klienta, kontrole jawne, audyty przedstawicieli handlowych, badania usług, badania jakości produktu, badania skuteczności akcji marketingowych. Opracowaliśmy również projekt zintegrowanego systemu do szkoleń pracowników on-line.
Obecnie dysponujemy najbardziej zaawansowanymi narzędziami do kontroli metodą Tajemniczego Klienta na rynku. Począwszy od kreatora ankiet, poprzez możliwość wypełniania ankiet on-line, po portal przygotowany specjalnie pod potrzeby naszych klientów i służący prezentacji wyników kontroli i raportów.
Od początku naszej działalności stawialiśmy szczególny nacisk na jakość naszych usług. Priorytetem był dla nas dobór i rekrutacja ogólnopolskiej grupy audytorów.
Mając to na względzie przez 20 lat działalności naszej firmy zbudowaliśmy i przeszkoliliśmy własną grupę ponad 30.000 audytorów (Tajemniczych Klientów). Warunkiem zastania audytorem GiG jest przejście procesu szkolenia oraz pozytywne odbycie audytów testowych. Naszej firmie zależy na współpracy wyłącznie z najlepszymi osobami przeprowadzającymi audyty na rynku.
Współpraca z dużymi sieciami handlowymi, poprzez wspólne ustalanie metodologii kontroli oraz spełnianie różnorodnych oczekiwań klienta, przekształcała i udoskonalała naszą firmę. Na podstawie tych doświadczeń tworzyliśmy własne koncepcje. Obecnie możemy realizować najbardziej skomplikowane Państwa projekty.