Nasze doświadczenia
Od 2001 roku specjalizujemy się w kompleksowych badaniach tajemniczego klienta, dostosowanych indywidualnie do potrzeb każdej firmy. Nasze audyty to nie tylko dane – to realne wsparcie w podnoszeniu jakości obsługi klienta. Zapewniamy szczegółowe rekomendacje, praktyczne wskazówki oraz pełen dostęp do wyników w systemie online 24/7.
Doświadczenie budowane latami
Od 2001 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu badań mystery shopper. Nasz Tajemniczy Klient odwiedził i odwiedza sklepy ponad 100 liczących się na rynku przedsiębiorstw i sieci handlowych. Działamy w niemal każdej branży. Wysoka jakość naszych usług potwierdzona została pozytywnymi rekomendacjami (dostępnymi w zakładce „Referencje”) wielu liczących się na rynku firm.
Przed każdym podjętym projektem dokładnie badamy motywy i cel badania, analizujemy standardy obsługi i sposób szkolenia pracowników, aby każdy projekt był indywidualnie dopasowany do potrzeb zleceniodawcy.
W czasie realizacji projektu analizujemy zmiany zachodzące w poziomie realizacji standardów obsługi klienta. W wyniku tego modyfikujemy zakres, szczegółowość i częstotliwość badań.
Nie ograniczamy się do przekazywania Państwu tylko liczb i wyników. Skupiamy się na szczegółowych rekomendacjach, obszernych raportach oraz multimedialnych prezentacjach wyników. Taka forma współpracy pozwala Państwu na przygotowanie efektywnej strategii działania.
Dzięki nowoczesnej platformie internetowej PGU GIG, wyniki badań Mystery Shopping są dostępne online 24/7. Klient może na bieżąco śledzić dane, przeglądać szczegółowe raporty z audytów oraz analizować zmiany zachodzące w czasie dzięki intuicyjnemu systemowi raportowania.
23 lata działalności
Ponad 360
Ponad 42 tyś.
Najwyższa jakość
Masz pytania?
We help your site grow
Zaufali nam









