Nasze doświadczenia
Od 2001 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu badań tajemniczego klienta.
Doświadczenie budowane latami
Od 2001 roku świadczymy kompleksowe usługi z zakresu badań mystery shopper. Nasz Tajemniczy Klient odwiedził i odwiedza sklepy ponad 100 liczących się na rynku przedsiębiorstw i sieci handlowych. Działamy w niemal każdej branży. Wysoka jakość naszych usług potwierdzona została pozytywnymi rekomendacjami (dostępnymi w zakładce „Referencje”) wielu liczących się na rynku firm.
Przed każdym podjętym projektem dokładnie badamy motywy i cel badania, analizujemy standardy obsługi i sposób szkolenia pracowników, aby każdy projekt był indywidualnie dopasowany do potrzeb zleceniodawcy.
W czasie realizacji projektu analizujemy zmiany zachodzące w poziomie realizacji standardów obsługi klienta. W wyniku tego modyfikujemy zakres, szczegółowość i częstotliwość badań.
Nie ograniczamy się do przekazywania Państwu tylko liczb i wyników. Skupiamy się na szczegółowych rekomendacjach, obszernych raportach oraz multimedialnych prezentacjach wyników. Taka forma współpracy pozwala Państwu na przygotowanie efektywnej strategii działania.
Dzięki prezentacji wyników on-line na portalu internetowym dysponujecie Państwo w dowolnym czasie pełną informacją o wynikach badań.