Pierwsze audyty jakości obsługi zaczęliśmy realizować w 2001 r. Adaptując się do nowych realiów rynkowych, wyspecjalizowaliśmy się w kontrolowaniu jakości obsługi metodą tzw. Tajemniczego Klienta, począwszy od małych i średnich, aż po duże – ogólnopolskie sieci handlowe, stając się w 2005 r. jedną z wiodących firm na rynku. Nasz stały rozwój pozwolił nam na rozszerzenie usług o badania satysfakcji klienta, kontrole jawne, audyty przedstawicieli handlowych, badania usług, badania jakości produktu, badania skuteczności akcji marketingowych.
Obecnie dysponujemy najbardziej zaawansowanymi narzędziami do kontroli metodą Tajemniczego Klienta na rynku. Dysponujemy własnym portalem do prezentacji danych on-line, który stale rozwijamy od 2011 r. oraz posiadamy licencję do globalnej platformy aby prezentowane przez nas wyniki były na najwyższym światowym poziomie.
Od początku naszej działalności stawialiśmy szczególny nacisk na jakość świadczonych przez nas usług. Nasz Tajemniczy Klient odwiedza sklepy w największych sieciach handlowych. Działamy w niemal każdej branży.
Od początku naszej działalności stawialiśmy szczególny nacisk na jakość naszych usług. Priorytetem był dla nas dobór i rekrutacja ogólnopolskiej grupy audytorów.
Mając to na względzie przez ponad 20 lat działalności naszej firmy zbudowaliśmy i przeszkoliliśmy własną grupę audytorów (Tajemniczych Klientów). Warunkiem zastania audytorem GiG jest przejście procesu szkolenia oraz pozytywne odbycie audytów testowych. Naszej firmie zależy na współpracy wyłącznie z najlepszymi osobami na rynku.
Współpraca z dużymi sieciami handlowymi, poprzez wspólne ustalanie metodologii kontroli oraz spełnianie różnorodnych oczekiwań klienta, przekształcała i udoskonalała naszą firmę. Na podstawie tych doświadczeń tworzyliśmy własne koncepcje. Obecnie możemy realizować najbardziej skomplikowane Państwa projekty.