Opole, ul. Oleska 121 B lok. 10

Tajemniczy gość

Tajemniczy Gość to wyszkolony audytor, który wciela się w rolę zwykłego klienta, odwiedza Twoją firmę lub kontaktuje się z Twoim zespołem, by ocenić jakość obsługi, profesjonalizm personelu oraz zgodność działań z procedurami.

Tajemniczy Gość – Profesjonalny audyt jakości obsługi

Tajemniczy Gość

Tajemniczy gość

Specjalizujemy się w kontrolowaniu jakości obsługi metodą tzw. Tajemniczego Gościa.

Usługa Tajemniczy Gość to nowoczesne narzędzie, które pozwala sprawdzić, jak Twoja firma funkcjonuje z perspektywy klienta. To wyszkolony audytor, który w pełni anonimowo wciela się w rolę zwykłego konsumenta i korzysta z usług Twojej firmy tak, jak robią to Twoi realni klienci – oceniając przy tym każdy etap obsługi.

Tajemniczy Gość odwiedza wskazaną lokalizację, wykonuje telefon, korzysta z formularza kontaktowego lub robi zakupy online, analizując doświadczenie klienta zgodnie z ustalonym wcześniej scenariuszem.

Dzięki temu otrzymujesz szczery, rzetelny i obiektywny obraz tego, co naprawdę dzieje się w Twojej firmie, gdy nikt z zespołu nie patrzy „z góry”

Cel audytu Tajemniczego gościa

Głównym celem audytu Tajemniczego Gościa jest uzyskanie obiektywnej oceny jakości obsługi klienta oraz identyfikacja obszarów wymagających poprawy. Dzięki temu firmy mogą:

  • Lepiej zrozumieć doświadczenia swoich klientów

  • Wyeliminować powtarzające się błędy w obsłudze

  • Motywować pracowników do lepszej obsługi klientów.

  • Opracować strategie poprawy jakości usług.

Tajemniczy Gość

Tajemniczy gość - jak wygląda cały proces

Audyt tajemniczy gość obejmuje kilka kluczowych kroków:

  • 1. Ustalenie zakresu audytu

    Razem z klientem określamy cele audytu, kryteria oceny, miejsca (fizyczne lub online), scenariusze wizyt i kluczowe elementy, które mają zostać sprawdzone.

  • 2. Przeprowadzenie wizyt lub kontaktów

    Tajemniczy Gość przeprowadza wizyty w wyznaczonych lokalizacjach, dzwoni na infolinię lub testuje kanały online, nie ujawniając swojej tożsamości. Zachowuje się jak typowy klient – obserwuje, zadaje pytania, analizuje reakcje pracowników.

  • 3. Zbieranie danych i ocena według ustalonych kryteriów

    Po każdej wizycie Gość wypełnia szczegółowy formularz oceny, uzupełniony komentarzami, opisami sytuacji i ewentualnymi materiałami (np. zdjęcia, notatki, nagrania – jeśli są dozwolone).

  • 4. Raportowanie

    Po każdej wizycie tajemniczy gość sporządzają szczegółowe raporty, w których opisują swoje doświadczenia i oceny. Raporty te są analizowane przez firmę, aby zidentyfikować obszary do poprawy.

Chcesz zlecić audyt tajemniczego gościa

Nie czekaj skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego lub pod numerem telefonu

+48 (077) 4555-056

Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania i przygotujemy indywidualną ofertę.