Zostań audytorem
Warto zostać audytorem – tajemniczym klientem w PHU GiG. Specjalizując się w realizacji badań tajemniczego klienta, dajemy unikalną możliwość zgłębienia tej dziedziny i zdobycia cennego doświadczenia w obszarze oceny jakości usług i doświadczeń klientów.
Audytor PHU GiG
Praca jako audytor w PHU GiG pozwoli Ci na uczestnictwo w różnorodnych projektach, rozwijanie umiejętności interpersonalnych oraz zdobywanie wiedzy z zakresu obsługi klienta, co może być nie tylko satysfakcjonujące, ale także stanowić solidną podstawę dla Twojej przyszłej kariery zawodowej.
Chcesz zostać tajemniczym klientem?
Nie czekaj skontaktuj się z nami za pomocą formularza znajdującego się poniżej. Aby zgłoszenie było przyjęte, należy uzupełnić wszystkie pola formularza, zwracając szczególną uwagę na podanie poprawnego adresu e-mail.
Wyślij zgłoszenie i zostań audytorem
Informacja o ochronie danych osobowych
Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych tzw. RODO oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE informujemy, że:
1. Dane osobowe Pani/Pana przetwarzane są w celach rekrutacyjnych.
2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PHU GiG, 45-265 Opole, ul. J. Bytnara Rudego 10E/7.
3. Dane będą przechowywane w czasie niezbędnym do zrealizowania celu w jakim zostały przesłane.
4. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. W sprawach dotyczących zmian danych osobowych prosimy o kontakt mailowy na adres: biuro@phugig.pl.
5. Podanie danych jest dobrowolne.
6. Państwa dane osobowe nie są profilowane.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Poprzez wypełnienie poniższego formularza wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacyjnym przez PHU GiG z siedzibą w Opolu, ul. J. Bytnara Rudego 10E/7. Równocześnie potwierdzam, że zapoznałam/zapoznałem się z powższą informacją o ochronie danych osobowych.
Praca dla Audytora
Tajemniczy Klient to – wbrew pozorom – bardzo poważna i odpowiedzialna funkcja. Od jego fachowości i rzetelności zależy ocena pracowników i kierownictwa sklepu. W pośredni sposób ma on również wpływ na wyniki sprzedażowe całej sieci. Dlatego przede wszystkim opieramy się na własnej grupie audytorów.
Jesteśmy jednak otwarci na współpracę również z nowymi osobami. Preferujemy tych kontrolerów, którzy mają już dobre, potwierdzone doświadczenia. Od całkiem nowych adeptów tego zawodu oczekujemy natomiast odpowiednich cech charakteru takich jak spostrzegawczość, dokładność, punktualność, dyspozycyjność, zaangażowanie.
Firma GiG stawia na najwyższą jakość audytów. Posiadamy strukturę przeszkolonych kontrolerów działających na wyłączność GiG, zarządzanych przez naszą kadrę menadżerską. Od osób pragnących dołączyć do naszego grona wymagane jest przejście procesu rekrutacji związanego m.in. z audytem testowym.
Osoby zainteresowane współpracą z naszą firmą prosimy o uzupełnienie poniższych danych oraz załączenie swojego cv. W celu wysłania zgłoszenia należy wypełnić wszystkie pola formularza (ważne jest podanie poprawnego adresu e-mail).

Na czym polega praca tajemniczego klienta?
Praca tajemniczego klienta to forma badania jakości obsługi klienta, w której przeszkolona osoba udaje zwykłego klienta, by ocenić standardy obsługi w sklepach, restauracjach, bankach czy innych punktach usługowych. Tajemniczy klient odwiedza wybrane miejsca zgodnie z otrzymanymi wytycznymi, a następnie przygotowuje szczegółowy raport na temat swoich doświadczeń.
Kluczowe aspekty pracy tajemniczego klienta:
-
1. Ocena jakości obsługi
Audytor analizuje, czy pracownicy stosują się do standardów firmy, takich jak powitanie, uprzejmość czy wiedza o produktach i usługach.
-
2. Sprawdzanie przestrzegania procedur
Weryfikuje, czy przestrzegane są wewnętrzne procedury, np. dotyczące sprzedaży dodatkowych produktów, obsługi reklamacji czy zachowania higieny.
-
3. Testowanie atmosfery i warunków
3. Klient zwraca uwagę na atmosferę panującą w danym miejscu, czystość, estetykę oraz ogólną dostępność produktów lub usług.
-
4. Przekazywanie obiektywnych informacji
Po każdej wizycie audytor sporządza raport, który zawiera szczegółowe informacje na temat przebiegu wizyty oraz sugestie dotyczące poprawy jakości obsługi.