Aktualności

Historia badań Tajemniczego Klienta w Polsce

Ponieważ badaniami Mystery Shopper zajmuję się już 25 lat a firma PHU GiG, była jedną z pierwszych na polskim rynku,...

Dołącz do naszego zespołu – PHU GiG

Firma PHU GiG, w związku z dynamicznym rozwojem, zaprasza do współpracy osoby zainteresowane pracą jako Tajemniczy Klient.To wyjątkowa szansa na...

Nowoczesne podejście do sprzedaży internetowej

PHU GIG – Nowoczesne podejście do sprzedaży internetowej z pełnym wsparciem i analizą W dzisiejszym, niezwykle konkurencyjnym świecie handlu elektronicznego,...

Sprawdź, co mówią o nas klienci. Poznaj

W świecie biznesu opinia klienta jest najcenniejszym źródłem wiedzy. Właśnie dlatego od lat specjalizujemy się w profesjonalnych audytach Tajemniczy Klient,...

Piotr Górnik został członkiem PTBRIO

Piotr Górnik właściciel PHU GiG został przyjęty do PTBRIO. Jako ekspert z ponad 20 letnim doświadczeniem w badaniach tajemniczego klienta...

Dlaczego warto nagradzać premią pracowników na podstawie

Badania tajemniczego klienta, znane również jako mystery shopping, od lat są jednym z najskuteczniejszych narzędzi do oceny jakości obsługi oraz...

Sprzedaż komplementarna a zyskowność sklepu

Sprzedaż produktów komplementarnych, często cechujących się wysoką marżowością, w istotnym stopniu wpływa na wzrost zyskowności sklepu.Starannie przeprowadzony audyt tajemniczy klient,...

Nowa sieć meblowa w gronie Klientów GiG

Z przyjemnością informujemy, że do grona naszych klientów dołączyła marka Meble VERO – ceniony producent wysokiej jakości mebli, znany z...

Dlaczego warto przystąpić do badań tajemniczego klienta?

Oto główne profity, jakie można uzyskać: 1. Zwiększenie jakości obsługi klienta Tajemniczy klient pozwala dokładnie ocenić, jak pracownicy podchodzą do...

Nasi tajemniczy klienci będą degustować smakowite lody

Szanowni Państwo, Z radością informujemy, że nasi tajemniczy klienci rozpoczną audyt w sieci lodziarni. Podczas wizyt będą oceniać jakość obsługi...

Nasz tajemniczy klient w sieci restauracji

Miło nam poinformować, że nasza firma rozpoczyna badania w formie "tajemniczego klienta" w sieci restauracji. Podczas tych wizyt będziemy oceniać...